Playing Diablo 3 With A PS3 Controller.




People Who Liked This Video Also Liked

[PC] How To Set Up Your PS3 Controller to Play Diablo 3
[PC] How To Set Up Your PS3 Controller to Play Diablo 3
Playing Diablo 3 with PS3 controller Archon Wizard
Playing Diablo 3 with PS3 controller Archon Wizard
N-Control Avenger for PS3 Controller Unboxing & First Look
N-Control Avenger for PS3 Controller Unboxing & First Look
Diablo III Console vs PC Version: Feature & Mechanics Differences
Diablo III Console vs PC Version: Feature & Mechanics Differences
Playing Path of Exile with PS3 Controller
Playing Path of Exile with PS3 Controller

Did this video help you?

Chris Warrick: man you gotta look at the date of the comment for a little context..

scarekrow9: What made you think it would be a mouse pointer on the console?

Karel Manda: try it now. it's very comfortable

Michael Ker: The MOUSE .. stops me from using a controller.. They should make a selectable controller mode ingame.

sweetgirly64: Hello, have you tried "Diablo III max out turbo"? Just visit this internet site: http://D3MaxoutTurbo.com There you will find a useful free video showing how to speed run Diablo 3. It helped Danny to speed level in Diablo 3 and consequently max out his character very fast making a lot of gold on the way. Perhaps it will help you out as well...

faaacker: In case anyone else wants to know, this is assuming you already have controller drivers, controller program, controller to keyboard program; you have to download "autohotkey" program and run this script autohotkey com/ board /topic/ 80764-diablo-iii-wasd-movement/ , and you get full range stick movement, mouse control is still tricky but once you get used to it its 90% as effective as keyboard and mouse.

faaacker: I'm trying to do this, I'm running into the a road block though. I see you mapped the Left Stick to a macro, how did you set it so that you position the cursor at the proper position, i.e. Left tilt = mouse cursor 'glued' to the left of the char, Right tilt = mouse cursor 'glued' to right of the char, I'm gonna search but if you can tell me how you did it that would be awesome.

Peter Phung: That mouse thing must have been a bitch to fix lol

NTDang: yea how did you make this happend?

Wally Kyu: play hardcore with that and ill giv u thumbs up

Einharjar: Btw sir what program did you use in the pc for the ps3 controller? I wanna try this.

Einharjar: The way the 4 skill slots plus the left and right click skills are kind of designed to fit on a ps3 controller. L1=Left click skill R1=Right click skill, Triangle,Square,X, and Circle are the four skills.

thegoldenarmy0495: lol dude youre so butthurt

there544: u freak this merely a more relaxing way of playing. now we can sit back on the coach and play.

Akkanian Void: try doing inferno on a console controller.. if u manage to even get past act1 inferno, salute.

Chris Warrick: this i agree with. i think d3 could, if at all, be best on a touch device.. if there's one that can run it that is. even on my beat of a computer, in 4 man co op, when things start flying it gets pretty nuts and my fps drops alot. lol

Careless Gaming UNLIMITED: Would work on the vita touch pad. :p

Sajana Ranjitkar: Hello! Anyone tried the Diablo 3 Beast Guide (do search on google)? My buddy used it to get tonnes of gold and level up quick within a short period of time.

Balsi Ferrer: how you set the moviment?

Llubomir Stanojlovic: How exactly did you set this up? What program did you use?
Rating:
Playing Diablo 3 with a PS3 Controller. 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

Chris Warrick: man you gotta look at the date of the comment for a little context..
JordPlaysGames: Is this canturbury?
jun kit a g: pls reply what can the codes for?
Melony Pino: Setting you stone came out very nice in that mounting!  Enjoy wearing it! 
www.MelsAntiqueJewelry.com

Natasha Hernandez: Models needed!!!
TheWarfare07: for soundtracks go to retro36.com
David Gonzalez-Edwards: freak freak freak freak freak freak freak $ $ $ $ $ 😂

Playing Diablo 3 with a PS3 Controller.